11 Mayıs 2014 Pazar

Tek Kelimelik Mim

E. beni mimlemiş , pek sevindim. Yazmaya fırsatım olmadığında mimlenince yazmak zorunda hissediyorum güzel oluyor :) Hemencik mime geçiyorum ..

Mimdeki sorulara tek kelimeyle cevap veriyoruz kural bu..

Telefonun nerede? - Şarjda!

Partnerin? - Herbişeyim

Saçların? - Dalgalı

Annen? - Can

Baban? - Kahraman

En sevdiğin eşya? - Çantalarım

Son gece gördüğün rüya? - Anlamlı

Hayalindeki araba? - Mini Cooper

İçinde bulunduğun oda? - PembeliMor :)

Korkun? - Böcek

On sene içinde ne olmak istiyorsun? - Mutlu ( Burada tek kelimeyle olmuyorki istediğim mesleği yapıyorr , herbişeyimlee evlenmişş ay aslında çocukta olabilir :) )

Sen ne değilsin? - Saf (kötü anlamdaki değilim :) )

Üzerinde ne var? - Pijama

Senin hayatın?- Güzel

Moralin? - Eh

Şu an ne düşünüyorsun? - ALES

Senin bilgisayarın? - Dell

Aşk? - Herbişeyim

Mimi herkes yaptı herhalde ama yumiyum buraya çok vakit ayıramıyor ve kendini çok özletti özellikle onu mimliyorumki buralara fırsat bulmak zorunda kalsın :) Ve bir de Pink Timber (sende yaap senide görmedim :) ).

6 yorum:

  1. 10 sene içinde ne olmak istiyorsun sorusuna verdiğimiz cevaplar çok benziyor :) evli mutlu ve çocuklu haha :)

    YanıtlaSil
  2. cevaplarmız benziyoo
    bende kahraman demişim
    bnde pijamamla yazmışım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa evett gördüm bendee ne güzel olmuş aynı cevaplar :)

      Sil
  3. odanın rengine neden hiç şaşırmadım acaba :) bende bir mini cooper istiyorum yaaa İnşallah bir gün bizim olur canım :)
    Mimlemişsin üzerinden baya bir geçmiş ama iki güne kalmaz yaparım bu mimi yani sen mimlersin de yapmam mı hiç :-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acaba neden şaşırmadııınnn hemen anlarsın sen zaten :) inşallahh olur bizimmm :)
      Sende beni mimlemişsiinn bende hemen yaparımkiii , ihihi sen yaparsan çok güzel olur zaten canım :*

      Sil