13 Temmuz 2014 Pazar

Beş Kelimelik Mimm:)

Canım yumiyum beni mimlemiş , teşekkür ederim :* Vee çok bekletmeden mime geçelim :)


AŞK


Benim için aşkın tanımı Herbişeyim :) Çok seviyorum , çok aşığım a dostlar:) Bu nasıl bir duygu onun yanındayken dünya duruyor benim için.Hiç bir şeyi düşünmüyorum sadece o olsun. Bir de aşk gelip geçici diyenler var mesela ya da aşka inanmayanlar , bence onlar henüz karşılaşmadılar belkide karşılaşmayacaklar ama aşk denen şey kesinlikle var öyle gelip geçicide değil benim neredeyse 7 yıl oldu bitmiyor bitmesin:) En huzurlu olduğun, en mutlu olduğun yerdir aşk:) Bazende tam tersi olabilir. Ama tüm duyguları en tepede yaşadığın histir o.

HAYAT



Bu mimdeki diğer 4 tanımın toplamıdır hayat :) Öyle garip duyguları içinde barındırır:)

UMUT



Bu hayatta eğer umudumuz olmazsa diğer duygularıda hissedemeyiz bence. En önemlilerinden biridir umut. Kimse umudunu kaybetmesin :)

ACI



En kötü hislerden biridir buda işte boyutları vardır bunun gün gelir acıyı vücudunun her noktasında hissedersin. En sevmediğim histir bu. Ve kimseyede yakışmaz bu his.

GÜLMEK 


Acının tam tersi herkes gülsün eğlensin , işte buda herkese yakışır. Kimsenin hayatından eksik olmasın :)

İsteyen herkes yapabilir , kimler kaldı bilemiyorum :)

5 yorum:

  1. Hani stefan :D
    Ay ama çok güzel olmuş ki ben her 7 yılı gördüğümde şok geçirmeye devam ediyorum edeceğim :D
    Öpüyorum ki kocaman :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah aradım şeymaa ama bulamadım ona uygun bir şeyy:)) benimde aklımda kaldı stefan:)) 7 yıl evet birazcık uzun sanki :)) bende öpüyoruuum kocaman:*

      Sil
  2. hayat'a verdiğin cevabı çok beğendim kii :) Daha nice senelere canım Allah bozmasın mutluluğunuzu:) öptüm çook :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ihihi teşekkür ederimkiii:) Amim canımmm hepimiz mutlu olalım:) Bende öptüm çokk:*

      Sil
  3. 7 yıl mı o.O
    Maşallah nice nice yıllarınız olsun :) Darısı başıma :D Bizim daha 1 yıl bile olmadı :)
    7 yıldır aynı duyguları hissediyorsan o aşk bitmez bence :)
    Aşk her zaman sizinle olsun :*

    YanıtlaSil