26 Temmuz 2014 Cumartesi

Merhabaaa:)

Ahhh ben burayı nasıl özledimmm , evet tatildeyken özledimm!! Tatilim gayet güzel gidiyorr , minik aşklarım geliyor bugün iki kuzenim biri 5 diğeri 2 yaşındaki küçük adamlarım :) Birde tabii bayram geliyorr gelemezsem buralara şimdiden herkese musmutlu bayramlar:) Buralara gelmek yazmak istiyorum fakat internet çok büyük bir dert ! Bilgisayardan giremiyorum , mobilden yazmakta zor çünkü 3g bile yoookk beklede sayfa dolsun!:( Dördüncü tekil şahıs beni mimlemiştii( unutmadım aklımdaa hepsi internet yüzündenn:( ) ve caniiiiim yumim beni mimlemiş , o mimler yapılacakk hiç merak etmeyin:) herbişeyimide çok özledimm ahh ahh ne uzun bir ayrılık olacakk ama olsunn napalımm dayanırızzz. Üniversitedeki en yakın arkadaşım evleniyoorr , en kötüsüde öyle yakındık onunlaa fakat mezun olduuk ve kendi memleketine gittii, çok özlüyoruumm :(( İşte şimdide evleniyorr ve uçak biletlerimizi aldık herbişeyimle gidiyoruuz ağustos ortasındaa. iki günlük bir kaçamak yapıyoruz yani herbiseyimle insallah:) Aslında çok yazasım varr bilgisayarım ve internetime kavuştuğumda sizlerede kavuşmuş olacağımmm siz çok çok yazın ohh bir sürü yazı olsun bana:) Şimdilik hoşçakalınnn:)

8 yorum:

  1. kelebenkimmm gelmiş hoş gelmiş:) haberler süpermiş Herbişeyinle yolculuğunuzu düğünün nasıl geçtiğini gidip geldikten sonra bol bol yaz şimdiden meraklandım:) arkadaşına da mutluluklar darısı senin başına İnşallah ;)
    iyi tatiller kuzucum öptüm kii :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosbulduk canım yumiyummm:) herseyi anlatırımkii gelsin bi o zaman , bir an önce gelsin hatta:) aminn darısı ikimizinde başınaa:)) öptüm kocamannn:))

      Sil
  2. Canım benim tatilin keyfini çıkar buralardayız biz zaten :)
    Özletme kendini amaa arada iyiyim de :)
    Buarada arkadaşına mutluluklar :)
    Öpüyorum seni çok dikkat et kendine :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canımmm ara ara girmeye çabalıyorum bendee:) sende dikkat et kendineee:*

      Sil
  3. mobille işkence oluyor yazmak.Sen tatilin keyfini çıkar.Dönünce bol bol yazarsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett çok işkence, istiyorum yazmak okumak ama hem internet sıkıntı hemde mobil herhalde tatil dönüşüne kaldı:))

      Sil
  4. Ya birlikte düğüne gidiceksiniz ne tatlı :)
    Mobilden yazmak çok zor gerçekten. Becerebilenlere bravo. Ben yorumlara cevap bile yazamıyorum mobilden.İçim daralıyo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gittigimiz ilk düğün değil ama son olsun:)) sıradaki bizimki olsun dicemde daha olmayacak:)) dimi yaa banada çok zor geliyor yazmak:)

      Sil