29 Ağustos 2014 Cuma

Birikmiş Mimlerden :)

Ya nedense içimdeki yazma isteği yok oluyor gibi buna engel olmak istiyorum ama neden böyle oldukii tatilden kaynaklanıyor sanırım ve de kimse yok sankii buralardaa:( Neyse birikmiş mimlerim vardı yapalım bakalım. Yumiyum'um beni hiç unutmazki kocaman öperim :*

1) Kendinde en yetersiz bulduğun durum?

Daha çok atak olmalıyım diye düşünüyorum yani mesela yeni girdiğim bir ortam olduğunda çok çekingen olurum onu yenmek istiyorum biraz ki sanırım bu olay zamanla aşılıyor gibi. Geliştirdim kendimi biraz :). He ama tanıdığım insanların içinde hiç bir sıkıntım yok maşallah çenem durmaz:)

2)Hayatında düzenlemen gereken şeyler?

Yani aslında bu aralar düzenlemem gereken tek şey iş hayatım gerçekten bunalmış durumdayım. Tam bir şeye karar vermek istiyorum malum 1 yıldır yatışlardayım!

3)Kendine yeni donanımlar katacak mısın ? Ne ki onlar?

Lisedeyken hazırlık okumuştum sonrada ingilizceden nefret ediyorum üniversitede istemiyorum demiş ve kalan 3 yıl ingilizce dersini dinlememiştim. Sonra tercihlerim sırasında farketmemiştim, bölümümü kazanınca çok sevinmiştim yazlıktaydım o sıralar herbişeyim haber vermişti sonra bana demiştiki ama 5 yılmış bu şok olmuştum yok canım ne alaka diye:) Meğer ben git ingilizce bölüm seç bir sene hazırlık ve %100 ingilizce eğitiim. Bu şokla beraber bunca yıldır ingilizceyle birlikteyiz lakin kendimi daha çok geliştirmeliyim çünkü bölümde  ingilizcem ilerlemedi aksine sadece ders olarak gördüğün ve dinlediğim için konuşmam çok yetersiz onu ilerletmek istiyorum. Sultanahmete gidiyim biraz :)

4) Yapmak istediğin etkinlik var mı? Rotan ne?

Yani bu yaz için yapmak istediklerimi yaptım gibi :) Ama ilerde herbişeyimle planlarımız varr yurtdışını yurtiçini gezmek keşfetmek.

5) Çocuğuna mirasın ne olacak ? 5 seneye kadar yapabileceğin şeyleri söyle bakalım.

Bir dakika ya ben daha iş bulmadım evlenmedim ne çocuğu :) Saygılı sevgili olsunda gerisini kendi halleder amacım o şekilde yetiştirmek olur. He 5 sene içinde ne yaparım herhalde iş bulurum :)))) birde evlenmiş olurum diye düşünüyorum :) Çocuk konusuna giremedim kısmet :)

Bu mimi herhalde herkes yapmıştır ben sona kaldım :) Yapmayanlarda buyursunlar efendim okumuş oldunuz , mimlendiniz :)

4 yorum:

  1. Uzun aradan sonra öyle olman normal yavaş yavaş alıştır bende alışamadım daha :)
    Evli değilim kiii ne güzel olmuş ki o öyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz zor geldi bana alışmak şeymaa ama tam anlamıylada kopamıyorum tabi :)

      Sil
  2. hiç unutur muyum kelebenkim benim;)
    sanırım yazın vermiş olduğu bi durgunluk vardı bende de o yazma isteği olmadı nedense:(
    ah ahhh bu iş konusu derin yaramız maalesef! İnşallah en yakın zamanda bu konunun üstesinden geliriz canım :*
    herbişeyinle evlilik maceralarını, tatil rotanı merakla okuyacağız İnşallah canım:) kocaman öptüm kiii bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yumiyumum beniiimm :*
      evet yazın verdiği bir durgunluk bar kesinlikle , iş konusu derin yara olduğu gibi benimde artık senin gibi yaralım olacak sanırım of ya gerçekten of ! :) İnşallaah anlatırım maceralarımı ayy :) Bende öpüyorum kocaamankiii:)

      Sil